Van Ameyde Benelux B.V.

vanameydeDiverse opdrachten
November 2012 tot heden

  • Opdracht 1: november 2012 t/m april 2013
    New business Development, nieuw product in een nieuw distributiekanaal
  • Opdracht 2 : oktober 2013 t/m december 2013
    Structureren bestaande en nieuwe distributiekanalen en vertalen naar een commercieel jaarplan met concrete actielijst en begroting.
  • Opdracht 3 : november 2014 t/m april 2015
    Propositiemanager product en markt
  • Opdracht 4: augustus 2015 t/m heden
    Interim Marketing Manager Benelux B.V.

“Nathalie heeft ons geholpen met het verder professionaliseren van onze marketing- en salesorganisatie. Door goed door te vragen, te luisteren en te coachen heeft zij door middel van co-creatie de verschillende markt- en productproposities in kaart gebracht. De aanwezige producten en diensten zijn scherp beschreven en gecombineerd met de juiste markten. Ik was erg tevreden met dit goede resultaat in korte tijd. Ik heb Nathalie ervaren als een expert op het gebied van marketing- en salesinrichting, met oog voor anderen. Door van elkaar te leren, naar elkaar te luisteren en de connectie te zoeken met elkaar, weet zij gezamenlijk het einddoel te bereiken.”
Martijn Minkenberg, manager Marketing Van Ameyde Benelux

“Ik heb Nathalie leren kennen als een gedreven commercieel manager. Zij is in staat om in een complexe omgeving zaken voor elkaar te krijgen. Verder combineert zij klantwensen met reeële business mogelijkheden, wat leidt tot een gedegen plan van aanpak en executie kracht. Met Nathalie komt er een positieve persoonlijkheid binnen met oog voor mens en resultaat.”
Arnold Barendrecht, directeur Marketing en Verkoop van Ameyde

Van Ameyde Benelux B.V.